tisdag 29 mars 2011

Bodö, Norge

Bodo1
TownOfBodo2
Bodo3
Bodo4

...så har jag ääääntligen kommit mig norr över i Norge: BODÖ. Staden där man under ett och samma dygn kan få uppleva alla fyra årstiderna.
Landningen var lite... hmmm; ganska... okej då: MYCKET skakig och hoppig å jag som aldrig är särskilt nervös för att flyga (kan ju numera kalla mig rutinerad flygare med alla turer fram å tillbaka mellan Sverige och Norge) drog efter andan minst en gång. Allt gick bra.
Det som under de här dagarna varit mest utmärkande för mig är väderväxlingarna, blå himel och sol i ena minuten och i nästa snöstorm och det har fått bli det som gestaltas i mina foton.

2 kommentarer:

maybe*mej sa...

o vad fina foton. Kul att få se dem. kram

Mia sa...

tak, de flesta korten är rätt grå och det snöar men hoppas på blå himmel några dagar iallafall.